הודעות יום שלישי, 20.1.26
- ענת ברלב
- 20 בינו׳
- זמן קריאה 1 דקות
בוקר טוב,
- תמי אלון לא נמצאת - חגית מחליפה בבית הכתום
- הילה לא נמצאת - ליזה מחליפה אותה
- תמי ענתי תגיע באיחור (נמצאת בישיבה חשובה) - מרכז תפירה לא מתקיים
- שמוליק מגיע ב-10:00
- שיעורי חנ"ג של יניב ושל אורית דביר שמתקיימים בדרך כלל בימי שלישי באולם ספורט - בתחילת כל שיעור נפגשים במגרש כדורסל
- היום יתקיימו השמעות לקראת ערב מוזיקה של תיכון צעיר ובוגר למי שנרשמו מראש - 9:00-13:00 במרכז מוזיקה
- השיעורים הקבועים בחדר מוזיקה לא יתקיימו היום
- מכירת פלאפל במזנון לזכרה של מנטה ז"ל היום ב-10:30 ועד סוף היום
- בגרות במתמטיקה תתקיים היום בשעות 9:00 עד 15:00 בכיתה 2 - אנא שימרו על שקט בסביבת המבחן
- שיעור אנגלית י' 4 יח' בשעה 5 + שיעור אנגלית יא 4 יח' בשעה 6 יתקיימו בספריה
- מה בפרלמנט? דיון בנושא הטלפונים הניידים בבית ספר:
נדבר על הנחיית הטלפונים החדשה של משרד החינוך, ונחשוב איך נערכים לאיסור הכנסת טלפונים ניידים לבית הספר שיכנס לתקופו עוד כשבועיים (ב2.2) !


תגובות